S49

Șapte shortcut-uri în media digitală [49/21]

Interviuri, conferințe, vloguri, podcasturi, investigații, editoriale – producțiile din media digitală ne augmentează viața, ba chiar induc o hiper-realitate.

Iată selecțiile acestei săpătămâni, ca shortlist de media-linkuri pentru un weekend informat.

Șapte shortcut-uri în media digitală [49/21]

Interviuri, conferințe, vloguri, podcasturi, investigații, editoriale – producțiile din media digitală ne augmentează viața, ba chiar induc o hiper-realitate.

Iată selecțiile acestei săpătămâni, ca shortlist de media-linkuri pentru un weekend informat.

Profil autor

Horea Băcanu
hsquareANm
Sociolog, strateg de comunicare și manager de presă online, a cercetat fenomenul puterii în textele de ficțiune contemporană. A aplicat și continuă să dezvolte metode de analiză calitativă asupra discursivității din textele politice. Este angrenat în proiecte de comunicare publică și consultanță, dar și comunicator la Universitatea de Vest din Timișoara. Citește și scrie presă, literatură și social-media, alternativ sau simultan.
Ajustează:
  • A  A  A  A  
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Timp de citire: 7 min

1.   

IRES a luat pe 2021 licitații în valoare de 760 000 de euro

Când esti „ardelean verde” – ai mulți prieteni, ai un stil de comunicare versatil și transpartinic. Când ai un istitut de cercetare cu ceva experiență, și mai ales atunci când ai ajuns ministru al apărării – sigur că vin și contractele pe bani publici, în valuri.

 

2.

Câteva opinii despre Ministerul Familiei

Răspund la întrebări și problematizează pe Scena9: Monica Boseff, director al Fundației „Ușa Deschisă”, Irina Mateescu, moașă, Oana Constantin, coordonatoare de proiecte ale Asociației Iele-Sânziene, și Girl Up România, o rețea formată din elevi de liceu din mai multe orașe ale țării, care militează pentru drepturile tinerelor femei și egalitatea de șanse.

 

3.

Cursuri despre Decembrie 1989, în școlile din Timiș

Dup 32 de ani de la Revoluția de la Timișoara din 1989, se vor organiza cursuri și aplicații educaționale speciale, în școlile din Timiș, la care vor participa unii dintre revoluționarii Timișoarei – o mare șansă pentru cei tineri de a comunica nemijlocit cu actori ai schimbării politice române.

 

4.

Cum se sparge prin fake-news încrederea în vaccinare?

Naraţiunile antivaccinare utilizează trei teme predilecte: teama de efecte secundare / ideea că vaccinul e obţinut prea repede / lipsa de încredere în eficacitatea vaccinului, la care se mai adaugă și semieșecul din episodul Astra-Zeneca din primăvară.

 

5.

Anul viitor, 730.000 de români intenționează să-și părăsească țara

Cea mai importantă caracteristică a lor: sunt pro-europeni, au încredere în idea de „mai bine în Europa”, dublată de neîncrederea în viitorul pe care l-ar avea în țară. Deci vom rămâne tot mai puțini pro-europeni între granițele României, țară membră UE și NATO ☹

 

6.

Post-ideologia noului cancelar german, Olaf Scholz

De unde vine aura de cameleon politic a lui Scholz? Din întreaga sa carieră politică, în care a trecut de la un rol pur socialist, pe care l-a jucat în anii 1970, către unul de centrist post-ideologic, pe care îl joacă azi.

 

7.

Cum face Sebastian Ghiță afaceri prin interpuși

O așa-numită „arhivă intimă” a României, arhiva cadastrală din toate Oficiile de Cadastru județene, este scanată cu un preț mediu de 3,7 lei pentru fiecare pagină scanată și indexată. Serviciul este realizat de o rețea de firme „de apartament”, deținute sau administrate de co-proprietari ai societății comerciale create de Sebastian Ghiță. Un documentar despre o importantă macro-rețea clientelară ce funcționează chiar și la cinci ani după ce Sebastian Ghiță a fugit din România.

 

Profil autor

Horea Băcanu
hsquareANm
Sociolog, strateg de comunicare și manager de presă online, a cercetat fenomenul puterii în textele de ficțiune contemporană. A aplicat și continuă să dezvolte metode de analiză calitativă asupra discursivității din textele politice. Este angrenat în proiecte de comunicare publică și consultanță, dar și comunicator la Universitatea de Vest din Timișoara. Citește și scrie presă, literatură și social-media, alternativ sau simultan.
Articol susținut de...
reclama-mica-gri-4

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Mai cu cafeaua, mai cu online-ul, Horea și Radu atacă o temă sensibilă – puterea „partidului funcționarilor”, care, în general, dejoacă orice strategie de partid clasic ce vrea să conducă strategic instituțiile publice. Socio…logisme relaxate, cu Horea și Radu, din nou la cafea, în acest al cincilea episod, cu imagini luate în pauza de cafea.

Interviuri, conferințe, vloguri, podcasturi, investigații, editoriale – producțiile din media digitală ne augmentează viața, ba chiar produc și hiper-realitate.

Iată selecțiile acestei săpătămâni, ca shortlist de media-linkuri pentru un weekend informat și chiar amuzat.

Interviuri, conferințe, vloguri, podcasturi, investigații, editoriale – producțiile din media digitală ne augmentează viața, ba chiar induc o hiper-realitate.

Iată selecțiile acestei săpătămâni, ca shortlist de media-linkuri pentru un weekend informat.

Formular
de contact

Ai o întrebare sau o neclaritate? Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau contactează-ne la unul dintre canalele social media.

Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de navigare. Prin continuarea navigării ești de acord cu Politica de confidențialitate a site-ului.